شاید اگر من استاندار بودم، پستی شبیه این را منتشر می کردم...
.
ارزش یه شهر به آدم هایی هست که توی اون شهر زندگی می کنند. سخته، اما ما می تونیم بحران های اقتصادی و چالش های فرهنگی و اجتماعی و زیست محیطی را حل کنیم، اما اگر شما باشید. آینده یزد، بدون حضور هر یک از شما بزرگواران، یه چیزی کم خواهد داشت.
از تک تک شما، خواهش می کنم هم مراقب خودتون باشید و هم مراقب بقیه...
مدیران دولتی قابل احترام...ما را در سایت مدیران دولتی قابل احترام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120