هر پروژه ای که از آقای تراب زاده قیمت گرفتیم، رفت روی هوا!!!
ازشون پرسیدم: با این شرح خدمات چند؟
چندین دفعه تاکید کردن و گفتن؛ اگه من بودم، اگه من بودم، اگه من بودم، 30 الی 40 تومان، شرکت تهرونی باشه می گه 100 تومان، گفتم: تهرون نمیریم، گفتن: اگر تهرون میرفتید که 50 تومان!
گفتن: کارگاه سه روزه توی یزد باشه کمتر از ده نمیگیرم، هر روز اجرا 2.5، قبلش هم2.5!
درس آموخته 1: 25 تا 50 درصد قیمت آقای تراب زاده برای ما خوبه!!
درس آموخته: پروپزال ها را در مرحله آخر، نشون آقای زارع سامان آوران بدیم... چون محدوده پروژه را می بندند و بش ساختار انسجام بخش قابل رد یابی می دن... نحوه قیمت گذاریشون را برای ما توضیح می دن و ما چرایی اون را درک می کنیم و می تونیم دفاع کنیم...
مدیران دولتی قابل احترام...ما را در سایت مدیران دولتی قابل احترام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158