موقع قرارداد بستن اول باید پیشxadنویس قرارداد را میxadدیدم و بعد امضا میxadکردم.
باید دقیق شرح خدمات مشخص باشه ( از نظر کیفیت نگارشی، عکس، ترجمه و گردآوری موعد تحویل، فازهایی پرداختی و ...،)
توی لیست قیمت تحویلی دیروز، بعضی از هزینه ها همxadپوشانی داشت (به علت شفاف نبودن قرارداد) و یا با فاکتور قبلی (اشتباه خودم) حساب کرده بودم که باید دقت کنم.
موارد ارتقا پروژه را باید در قالب متمم قرارداد، زودتر از اینها آماده میxadکردم و بدون متمم قرارداد هم نباید کار کرد.
امروز باید محصول را بر اساس مدل ارزش کار و سرمایهxadگذاری قیمتxadگذاری می کردم و می بردم و نه مثلا بر اساس قیمت تمام شده.
ما که کار پچل انجام نمی دیم باید از اول برند سازی کنیم و کار ارزون قرارداد نبندیم.
تک مشتری بودن، به شدن خطرناک هست.
و اما شما؛
مدیران دولتی قابل احترام...
ما را در سایت مدیران دولتی قابل احترام دنبال میکنید